07/04/2014

L:Light Blue Floral

Hello girls!In today’s outfit post I have a different hair look.I went to Mod’s hair Paris so as to make my hair ombre again and renew the colour.I had my hair styled curly by the hairstylists at Mod’s hair and i really liked it!As you can see my outfit is girly and summery as well.I chose to wear this floral shirt which is so in fashion this year and perfect for this period of time and my light blue jeans combined with this fuchsia bag.I love to wear colours even in my nails and lipsticks.What do you think about my outfit?

Γεια σας κορίτσια!Στο σημερινό outfit post έχω ένα διαφορετικό look στα μαλλιά μου.Την προηγούμενη εβδομάδα πήγα στα Mod’s hair Paris έτσι ώστε να κάνω τα μαλλιά μου Ombre ξανά και να ανανεώσω το χρώμα κάνοντάς λίγο πιο ανοιχτά από πριν.Οι ειδικοί hairstylists επέλεξαν να μου κάνουν τα μαλλιά σπαστά και να τους δώσουν κίνηση ώστε να αναδείξουν ιδανικά το χρώμα και μου άρεσε πολύ.Όπως μπορείτε να δείτε το ντύσιμο μου είναι κοριτσίστικο και καλοκαιρινό.Επέλεξα να φορέσω αυτό το floral πουκάμισο που είναι πολύ μόδα φέτος και κατάλληλο για αυτή την εποχή με το γαλάζιο τζιν μου συνδυασμένο με τη φούξια τσάντα μου.Αγαπώ να φοράω χρώματα ακόμη και στα νύχια μου και στα κραγιόν μου.Σας αρέσει το outfit μου;



Lovestruck top
Diesel pants
Alcott bag
Zara shoes
Dior sunglasses

4 comments:

  1. με γεια το μαλλί, πολύ πολύ ωραίο! όσον αφορά το σύνολό σου, υπέροχο!

    Ειρήνη
    www.thedailylace.com

    ReplyDelete
  2. That bag packs an amazing punch! Totally in love.

    x Mandi
    www.findmeamuse.com

    ReplyDelete